Ei tässä kummempia... Kirjotus olo iski taas...

Mietin usein että miks mulla on niin paska itsetunto...?
Mulle on useat ihmiset sanonu että en ole ruma. Mutta oon omasta mielestäni silti aivan hirveän näkönen.
Mulle on monta kertaa sanottu että en ole lihava, kuulemma haihdun silmissä. Mutta silti oon omasta mielestäni lihava. Tai ainekin hieman.

Mutta se on niin ihmisistä kiinni.
Jos on tyytyväinen itseensä, muutkin huomaa miten ihana se ihminen on.
Ei tarvitse olla ylimielinen.

Jos on huono itsetunto, korostaa vaan huonoja puolia itsessään.
Mutta miksi silti teen niin?

Enkä uskalla ihastua.
Pelkään että taas käy paskasesti.
Eipä olis eka kerta.
Ei todellakaan.

Ja sitä meininkiä en enää jaksa.
Ei oo mulle tarkotettu sellanen.

Haluan jonku joka rakastaa.
Jonku jonka vieree painautua sillon ku maailma on paska paikka.
Jonku joka antaa suukon ja sanoo rakastavansa minuu.

Unelmoinko turhaan?
Kohoon taas korkeimalle pilvelle ja putoon sieltä suoraa pää eellä maahan.

Helvetin hyvin menee.


1649193.jpg



1649195.jpg