Tuossa kun kävelin sadesäällä koirani kanssa, niin huomasin niinkin oudon asian kun että, missä kaikki etanat ovat? En ole nähnyt niitä tänä vuonna vielä yhtään! Kummallista, onkohan ilmastonmuutos jotenkin vaikuttanut niihin?

Asiasta toiseen, millaisia tapoja teillä on ilmaista itseänne?
Minä kirjoitan sanoituksia ja muuta, sekä piirrän! <3
Rakastan piirtämistä, minulla on 72 puuväriä, ja monta muuta kynää, värit ovat kuitenkin parhaimmat! Piirrän siis mangaa, usein vieläpä semmoisia "lässynlää" kuvia, joita kaikki aina kehuvat, vaikka omasta mielestäni työni ovat rumia...
Juuri nyt on työn alla semmoinen piirustus, missä on semmoinen koira juossut tarkotuksella terävään oksaan, oksa on lävistänyt sen rintakehän, itsemurha siis.
Viereen olen kirjoittanut tekstin "Sometimes everything gets too hard. Then it's better to give up."
Enemmän minun tyylistäni...

Ah, minä sitten pidän sateesta... Silloin ilma on raikas, aivan kuin koko luonto olisi puhdistautunut, äskettäin olin taas siellä puistossa vaikka satoi kaatamalla, minusta se oli ihanaa kun sade piiskasi kasvoja ja hiukset valuivat vettä... <3
Äiti ei tosin tainnut tykätä kun kuljin pitkin taloamme jättäen kivan märän vanan aivan kuin joku pieni lapsi... =D

Niin, ja suuri kiitos kaikille ihanille ihmisille kun olette kommentoineet pöljiä tekstejäni, enhän minä ilman teitä jaksasi näitä uusiakaan vääntää! =P