Annan sinulle kysymyksiä ja sinä käyt osoitteessa http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/ kyselemässä kysymykset oraakkelilta ja kirjoitat oraakkelin vastaukset tänne. HUOM! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksessä pitää olla sama juoni. Nyt kirjoittamaan

1. Mikä minun nimeni on?
-Albert.

2. Missä asun?
-Oman sänkysi alla.

3. Mikä olen?
-Se kuka luulet olevasi.

4. Millainen olen?
-Mä kerron sulle heti ennenkuin tää pahenee: minä en pidä siitä että kysellään onko joku homo (se on niin teinipelleilyä), en kysymysten toistamisesta, kiroilemisesta, haukkumisesta jne.

5. Kuka olen?
-Pieni prinsessa jonka patjan alla on herne.

6. Mikä on ollut kaikista tärkeintä elämässäni?
-Sukulaiset.

7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni?
-Päämäärättömyys.

8. Mikä on arvokkain asia mielestäni maailmassa?
-Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

9. Miltä näytän?
-Naiselta.

10. Miltä tunnun?
-Rakkaudelta.

11. Miltä maistun?
-Tunkkaiselta, mutta minun pitää jättää asian tarkempi selvittäminen sinulle.

12. Miltä tuoksun?
-Makealta.

13. Missä minun kuuluisi olla?
-Luultavasti Ambomaalla

14. Mikä minun kuuluisi olla?
-En kerro, sillä sinun on itse löydettävä vastaus. Muuten et pidä vastausta totena.

15. Mistä minut löytää?
-Afrikasta.

16. Minkä ikäinen olen?
-Näyttää 5-kymppiseltä, saattaa olla vanhempikin.

17. Mikä minun sukupuoleni on?
-Veikkaisin ettei kumpikaan

18. Montako henkilöä minun pitäisi haastaa tähän?
-Viimeksi kun laskin niitä oli seitsemäntoista