Sain taas siivottua huonettani vähän, ja mitä löysinkään, kirjoittamiani runoja, joita nyt laittan tänne teille kauhisteltavaksi:

Kuulen äänesi puuskassa tuulen. Kuiskauksesi korvassani.
Luokseni sinun saapuvan luulen. Rakkauteni suuren.
Minun on kylmä. Kiedot kätesi ympärilleni.
Minun on hyvä olla.
Istumme siinä. Aivan hiljaa.Kylki kyljessä.
Silität hiuksiani.
Katson sinua silmiin. Silmäsi loistavat.
Kirkkaamman värisinä kuin koskaan ennen.
Näytät onnelliselta. Avaan silmäni
Huomaan että olen kuvitellut kaiken
Kumpa saisin sinut joskus omakseni suurin rakkauteni.

Joo, kröhöm... Tää on kirjotettu 31.8.2006... Kettu, miä olen ollu sillon vitosella!! Kaikkee sitäkin on tullu kirjotettua, mut toisaalta, ei silti hirveämpää ku näit lukee tällee myähemmin...

Olet ihana.
Ja vain minun.
Olet kuin aurinko sateen keskellä.
Pelastat päiväni.
Oley minun.
Pimeyden keskellä olet kuin kirkas valo.
Olet vain ja ainoastaan minun.

Ja tämä on sitten kirjotettu 1.9.2006, gggrh, olen kamala lässyttäjä...!!

Rakkaus on kummallinen asia.
Se on täynnä toivoa.
Täynnä tuskaa.
Se on iloinen.
Se on myös surullinen.
Rakkaus on kummallinen.

Heh, tämä on vähän jölmö, mutta silti ihan hauska.
Kuten huomaatte runojen aihe on sama, "lässyn lässyn". Ja tää on kirjoitettu 4.9.2006.

Suljen silmäni. Annan ajatuksilleni vallan.
Annan niiden liihottaa kauas pois, pois ankeasta nykyhetkestä.
Ne lipuvat suoraan sinuun.
Ne tutkivat sinua. Kyllä, sinä se olet!
Syyni elää, syyni iloita, syyni murehtia ja lopulta kuolla.
Ja vaikka kaikki muu minusta katoaisikin, sinä, haaveeni, toiveeni ja unelmani, säilyt selvänä ja kirkkaana kun vastasyntynyt.

Tämä on kirjoitettu 22.1.2007, ja on oleellisesti parempi, tästä pidän itse eniten.
Olen toivoton...

Unelmat ovat kuin saippuakuplia.
Niiden kanssa pitää olla kärsivällinen.
Jos kiirehdit liikaa, kupla puhkeaa.
Kärsivällisyydellä saat kuplasta yhä isomman ja isomman.
Kuten unelmatkin, jos annat niille aikaa, voivat ne olla joskus totta...

Tää puolestaan on kirjotettu 4.5.2007, ja ei ole lässynläätä, mahtavaa!
Tämä on myös ihan hyväkin, koska on aika totuudenmukainen...

Noh, kommentoikaa ihme-runojani, haluan tietää kuinka hölmöjä ne teistä ovat!