Huoh, minua vituttaa nyt ihan hirveästi, pakko purkaa jonnekkin, kun kukaan ei jaksa kuunnella minua, enkä ihmettele.

Eli eilen, minun kitarastani katkesi alin kieli, no ei siinä mitään, kiäliä saa uusia, ja saankin siihen pian uuden kiälen, ja onhan minulla se akustinen, mutta kun juuri TÄNÄÄN oisin halunnut soittaa sähkökitaraani niimpä niin...
Ja sitten, minun 25 euron koru katkesi, ja se risti putosi sellaiseen paikkaan mistä sitä ei saa pois. Ja se oli aika hinnakas, ja rakastin tuota korua, se oli ihana, pidin siitä todella, ja nyt minulla ei enää ole sitä.
Ja vielä kaiken huipuksi riitelin eilen vanhempieni kanssa, ensin äitini, ja olin menossa isoveljelleni yöksi koska en halunnut kotiin, ja sitten vielä riitelin isäni kanssa, kenen kanssa harvemmin riitelen, siis ihan kunnolla...
Vittu olen kamala ongelma teini!

Nyt ärsyttää koko maailma, jos Ville ja Nox eivät olisi eilen olleet kanssani, en tiedä mitä olisin tehnyt, siis itselleni...
Minä luovutan hirveän helpolla, siis nämähän ovat vain mitättömiä pikku ongelmia, mistä idiootti teiniangstaaja tekee ison numeron!
Siis minähän olen raapustellut hakaneulalla vasemman käden sisäranteeseeni sanan "suicide", jokainen varmaan tietää mitä se tarkoittaa...
Eilen minun teki sitten taas miäli kaivaa hakaneulani piilostaan, mutta muistin että se on yhden lipaston takana, enkä jaksanut kaivaa sitä sieltä...

Perkele kun teen kaikesta aina niin vaikeaa, vihaan itseäni, vihaan maailmaa, VIHAAN TÄTÄ HELVETIN IKÄÄ!!

Anteeksi kauheasti että joudutte lukemaan tällaista paskaa, tai siis eihän teidän näitä ole pakko lukea tai mitään, mutta luultavasti joku teistä kuitenkin lukee tämän...

Vaihdoin taiustaakin, kyllästyin siihen kun siinä keltaisella pohjalla ei näkynyt mitkään kivat värit, ja tämä tausta sopii minulle taas paremmin...

Noh, pitää varmaan hankkia jostain pakkopaita, kun nuo kaverit ovat niin kovasti,ainekin kaksi heistä, pyytäneet että lopettaisin itsetuho juttuni, mutta jaa...
Pakko yrittää kestää, yrittäkää te kestää minua!

~ Shiro the teenage agst!~