No nyt alkaa hieman tuo tilanne selviintyä joten aurinko alkaa paistaa tähänkin risukasaan...

Niin, mietin tässä että mitä musiikki merkitsee teille?
Minulle se on sanoin kuvaamattoman tärkeää! Minulla on ystäviä, joille musiikki on yhtä tärkeää kuin minulle, sitten on sellaisia joille musiikki on vain musiikkia jota on kiva kuunnella, ei sen enempää, ja sitten on ainekin yksi kaveri joka ei kuuntele musiikkia LAISINKAAN!

En voisi elää ilman musiikkia!
Minulla on aina joka yö radio päällä, kuuntelen melkein koko ajan mp3-soitintani, esim. koiran kanssa lenkillä, kouluun tai jonnekkin muualle mennessä. Kuuntelen musiikkia myös koneella, ja jos en kuuntele musiikkia, hyräilen tai laulan jotakin biisiä.

Niin, olen myös soittanut jonkun aikaa kitaraa, ja olen aivan surkea siinä, mutta tykkään siitä. Kirjoitan myös omia biisejä, ja kuuntelen usein biisistä sanat hyvin tarkkaan, koska sanoitukset merkitsevät minulle paljon.

Nirvana on siis lempi bändini, ja RAKASTAN Kurtin rajuja sanoituksia, joissa ei sensuroida mitään, sanotaan kaikki suoraan, sävelet ovat melko yksinkertaisia, mutta ihania silti.

Tässä muutamia Nirvana biisien sanoituksia tai pätkiä vain, toivottavasti tykkäätte, koska minä en voisi elää ilman niitä <3:

Dumb

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun
I think I'm dumb
Or maybe just happy

Think I'm just happy (3x)

My heart is broke
But I have some glue
Help me inhale
And mend it with you
We'll float around
And hang out on clouds
Then we'll come down
And have a hangover

Have a hangover (3x)

Skin the sun
Fall asleep
Wish away
The soul is cheap
Lesson learned
Wish me luck
Soothe the burn
Wake me up

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun
I think I'm dumb

Think I'm just happy (4x)
I think I'm dumb (12x)

Tuo biisi on yksi lemppareitani, sanat ovat vaan niin ihanat, kumpa pystyisin joskus luomaan jotain noin upeaa... <3

Smells like teen spirit

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Siinä pätkä yhdestä Nirvanan tunnetuimmasta biisistä, mahtava sekin. =)

Lithium

I'm so happy 'cause today
I've found my friends
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you
We've broken our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care
And I'm not scared
Light my candles, in a daze
'Cause I've found god

I'm so lonely, but that's okay, I shaved my head
And I'm not sad
And just maybe I'm to blame for all I've heard
But I'm not sure
I'm so excited, I can't wait to meet you there
But I don't care
I'm so horny, but that's okay
My will is good

Tiesin jo smells like teen spirit ja come as you are biisit Nirvanalta ennenkuin tykästyin bändiin, mutta kun kuulin tämän biisin ensimmäisen kerran, ensimmäinen sana joka tuli mieleeni oli LISÄÄ!! Sillon rakastuin tähän bändiin, ja lithium on UPEA biisi!

The man who slod the world

We passed upon the stair
We spoke of was and when
Although I wasn't there
He said I was his friend
Which came as a surprise
I spoke into his eyes
I thought you died alone
A long long time ago

Oh no, not me
We never lost control
You're face to face
With The Man Who Sold The World

I laughed and shook his hand
And made my way back home
I searched for form and land
For years and years I roamed
I gazed a gazeless stare
At all the millions here
I must have died alone (Alt: I must have died along)
A long, long time ago

[x2]
Who knows?
Not me
We never lost control
You're face to face
With the Man who Sold the World

Tämä on ihana biisi myös, säveleen rakastuin ensimmäisenä... <3

Niin, ehkäpä nyt lopetan tämän hehkutuksen, mutta kuten kaikki jo tietävät RAKASTAN MUSIIKKIA, VARSINKIN NIRVANAA! <3