Niih, ajattelin tässä, että jotkut ihmiset, jotka lukevat blogiani, eivät tiedä laisinkaan, millainen hyypiö täällä kirjoittelee, ja ajattelinkin nyt kertoa itsestäni. =P

Niin, min oikea ja kamala etunimi on siis Reetta, sukunimeä en nyt tietenkään sano. =D Oon 13-vuotta, ja ikäsekseni suhteellisen pitkä. Olen noin 170 senttinen, ja menen ukonäön perusteella 16-vuotiaasta. Meikällä on olkapäille asti tummat hiukset ja ruskeat silmät.
Pukeutumis tyylini on aika mielenkiintoinen, suosin usein mustaa, mutta lempihousuni ovat kuitenkin maastokuvioiset "natsihousut" missä on kaikkia ketjuja ja pääkalloja.

Luonteeltani olen ystävällinen (tietyille ihmisille), toisinaan ujo ja joskus aika suurisuinen. Jotkut saanoo että olen luotettava. Meikällä on suhteellisen pitkä pinna, paitsi perheen kanssa, mut jos joskus suutun, niin olen todella pitkävihanen.

Meikä tykkää musiikista ja eläimistä yli kaiken.
Musiikkimaku rajoittuu yleensä tuonne raskaammalle puolelle, hevi on parasta!! Aijemmin en sietäny räppiä yhtään, mut nyt sekin menee, koska niin moni kaveri sitä kuitenkin kuuntelee.
Eläimiä meillä onkin aika paljon, nimittäin kaksi koiraa, kani, skorpioni ja kolme akaattikotiloa.

Min niistä on toinen koirista, Riki, sekä kani, Rock, ja akaattikotilot, April, July ja January.

Meikän lempibändejä on tällä hetkellä Nirvana, Children of Bodom, Metallica ja Stratovarius. <3

Oon soittanu kitaraa viis kuukautta, soittelen siis ihan itekseni, en käy missään tunneilla tai muuta sellasta.

Min huonoja tapoja on se, että poltan tupakkaa, ja juon toisinaan, mut tosi harvoin...

Tykkään piirrellä, ja oisin skannannu teille tännekkin jotain taas, mut se skanneri jotain kettuili, joten en sitten onnistunu ku meni hermot...

Tässä nyt jotain meikästä, tosi kiinnostavaa, mut saimpahan vähän valotettua millanen meikäläinen nyt sitten on. =D