Niin, eli Mary haastoi minut kertomaan 7 totuutta itsestäni, ja sitten minä haastan 7 muuta, hauskaa, eikö? =D

Tässä minun totuuteni:

1. Eläimet ja musiikki ovat koko elämäni.

2. Pukeudun vain mustiin vaatteisiin, se on minulle jo jonkinlainen fiksaatio(=pakkomielle), koska en voi edes kuvitella pukeutuvani minkään muun värisiin vaatteisiin.

3. Olen sisäänpäin kääntynyt, mutta parhaiden ystävieni kanssa olen hirveä rääväsuu ja puhun lähes koko ajan.

4. Olen myös sairaalloisen utelias sekä riivatun mustasukkainen.

5. Olen HYVIN huono sanomaan ihmisille "ei" ja jos sanon, saattaa minulle tulla huono omatunto...

6. Olen itsetuhoinen.

7. Olisin valmis tekemään lähestulkoon mitä vain kunhan vain olisi mahdollista nähdä Nirvana edes kerran livenä.

Ja haastan seuraavat 7 henkilöä, joille ilmoitan asiasta heidän blogeihinsa.
Ja jos joku muu on haastanut hänet myös, ei hänen tarvitse tehdä tätä juttua uudestaan. =)

Nox (Sing in silence)

Amber (Rajatapaus)

Jackie (Personaali)

Hewelyn (Hewelynin blogi)

Emily (J-rocker henkeen ja vereen, nyt ja aina)

Kirsten (The Shade Side Of Life)

Laretzki (Elämän menoa ja mietteitä)