Löysimpä eilen illalla sellaisen jonkin mittaisen tarinan jonka olen kirjoittanut joskus vitosella tai kutosella, ja ajattelin että kiinnostaisikos teitä jos kirjoittaisit sitä tänne aina aika aijoin jonkun verran?
Minusta se oli ihan hauska, kun ajattelee että siitä on todellakin jonkin aikaa kun sen olen kirjoittanut... =D
Kommentoikaahan mitä mieltä olette! =)

Huoh, kello ei ole vielä edes seittemää, kävin nukkumaa joskus yheltä ku en saanu oikein unta ku kaikki pyörii päässä...
Mut arvatkaahan miten upealta tuntu, kun yks tyyppi, kenen vähiten olisin odottanu sanovan niin, nii kiels meikää viiltelemästä, ja käski heittää pois ne millä ikinä viiltelenki...
Yllätyin ihan valtavasti ja heitin sitte ne lasinsirut ikkunasta pois... Kiitos sulle, tiiät kyl jos luet tän. =)

Meikält on nyt tullu siis ihan vitusti riimiä, sitä ilmestyy tännekkin ihan varmasti kohta, koska niitä on vihkot ja puhelin täynnä, voisinki kattoo onko tuol puhelimes enää yhtää jäljel...

Miksei päivä ikinä tähä risukasaa vois paistaa?
Kaikest vääräst mitä olen tehny mua tuhatkertasest rankastaa.
Miksei kukaa ikinä voi mun virheitä unohtaa ja anteeks antaa?

Angstangstangst... Mut siin oli nyt toi ainut mitä en ollu kerinny kirjottaa vihkoo...

Mut hei, miettikää sitä tarina-juttua ja kommentoikaa! =)