Tässä nyt istun koneella ennenkuin pitää lähteä kouluun...
En ole ollut koulussa kahteen päivään, koska olen ollut hieman kipeä, silti olen ollut ulkona kaikesta huolimatta...=D

Vituttaa tehdä ruotsin koe ja laulu koe kun olin niistä pois, ja sit kanssa se, että jos toi vitun taksvärkki lappu ei enää kelpaa, ku se on päivän myöhässä kun olin kipeä, nii en varmasti ole menossa silloin kouluu!!

Tässä nää viimiset pari päivää on ollu sellasia että on vituttanu koko ajan, ja eilen sitten sorruin siihin vanhaan harrastukseeni, mut poikaystävä sai lupaamaa että kerron seuraaval kerral ku meikäl on sellain olo, etten tekis mitään...

Eilisistä pikku naarmuista tuli verta ihan helvetisti, ja nyt on side kädessä, sillee ettei opettajat tai nää ihmettele, ja en muutenkaan jaksa ku porukka tuijottaa niitä naarmuja sitte jos niitä on...

 

Tulipa tässä mieleeni, että mitä olette mieltä, voiko 13-vuotias rakastaa?

Useimmat sanovat ei.

Mutta minä sanon kyllä.

Ja miten edes määritellään sana rakkaus?

Onkohan se sitä, kun voisi uhrata henkensä jonkun ihmisen puolesta, voisi elää koko elämänsä hänen kanssaan? Kun on hyvä olla hänen seurassaan ja hänelle voi kertoa kaiken, aivan kaiken?

Minusta se on sitä, ja todella RAKASTAN poikaystävääni, sanoivat muut siihen mitä sanoivat.