Anteeksi että täällä on ollut hieman hiljaista, ja tulee olemaankin jonkin aikaa, ainekin hieman hiljaisempaa... =)

Miätin tässä, että miksi ihmiset on niin helvetin ennakkoluuloisia, jotenkin minusta tuntuu että hevareita katsotaan jotenkin kummasti, vaikka niitä on joka paikassa...
Noh, voihan se olla jonkun mielestä hieman hirvittävää jos jollain on kokonaan mustat vaatteet ja ketjuja ja piikkirannekkeita miälin määrin, ehkä kaikille ei tule ensimmäiseksi mieleen mennä juttelemaan tuolle kaverille, mutta koska olen pienestä pitäen tuntenut hevareita, ja minulla on yksi aivan ihana kaveri, (kröhöm), joka on hevari.
Ei hevareissa ole mitään pelättävää, siis he ovat usein vielä viisaampia ja ihanempia kuin niinsanotut "normaalit" ihmiset! <3

En itse ole suoranaisesti hevari, mutta minulla on ollut ketju, jonka katkaisin, ja haluisin rutkasti lisää ketjuja, ja muutama piikkirannekekin olisi mukava, mutta minulla on ranteet va varatut kellolle, ja rannekorulleni, ja tuota... Nox ja Ville tietävät miksei pikkiranneke ole minulle ehkä kovin terveellinen asuste...

Mutta, tein tänään tässä piirroksen, toivottavasti joku laittaa kommenttia, se olisi hyvin mukavaa. =)

741691.jpg

Tällänen, hevari-koira, joka on omistettu Villelle, joka tietää että hevarit on söpöjä ja hevillä ei hävitä! <3
Tää on min paras koira ikinä minkä olen piirtäny, ja tykkään tästä kyllä... =P Noista reileistä ei onnistunu ku ketjut ja lävärit, rannekeet meni vähän päin persettä, mutta muuten kyllä tykkään, väreistä ja näin.
KOMMENTTEJA KIITOS! x)