Nyt on tässä taas tullu mietittyä kaiken laista, esimerkiksi sitä että; Miten selvästi porukat jakautuukaan koulussa!

Meidän luokalla olimme me seitsemän suosittua tyttöä, ja sitten oli ne neljä muuta, jotka eivät oikein kuuluneet tähän "piiriin" pojista sitten olikin melkein kaikki, niillä ei ollut niin selvää jakaumaa.
Mutta oltiin aina välkillä porukassa tytöt ja pojat, tultiin hyvin toimeen ja keksittiin kaikkia tyhmiä juttuja yhdessä, se oli hauskaa...<3

Mutta millaistakohan niillä on jotka eivät kuulu siihen "piiriin"?
En usko että se heitä haittasi, koska me olimme niitä jotka aina saivat huudot ja haukkuivat muita, se oli kivaa, siis sellaista, tiedättehän te nyt... =P

En minäkään siis ole koskaan ollut niitä niin "super" suosittuja, enkä kyllä ehkä olisi halunnutkaan, ja siitä tuleekin mieleeni sitten seuraava asia eli:
Sukka ja alushousu touhu.

No mitäs minä tuolla sitten tarkoitan!?

No sitä että on niitä minun ikäisiäni, vanhempia ja nuorempia tyyppejä, tyttöjä sekä poikia, jotka vaihtavat seurustelu kumppania tyyliin kerran viikossa, se on minun mielestä ihan ÄLYTÖNTÄ!!!

Kuulun itse niihin jotka eivät ole seurustelleet juuri ollenkaan, minä olen kerran, ja se oli juuri tuota sukka touhua, mutta oikeesti, vaikka olen näin nuori, niin haluan että se poika tykkää minusta ja minä siitä, en mitään viikon juttua...

Mutta ei minulla taas tän kummempia, Shiro has spoken...