Haluisin elää täysin omas maailmas.
Sellases mis ei ois tuskaa, eikä rakkautta, kaikki ois helpompaa. Ilman tunteita.

Jos sä haluut tappaa mut niin tapa mut.
Vaik mua pieksis viis gorillaa viidel vitun iistonilla,
mul ois silti intoo dissaa, viikon koomaskaa en ois viikkoo hiljaa.


Eniten haluun eroo SUSTA. Siä kummittelet mun ajatuksis vieläki... Oot aina ekaan mieles aamul ku herään, ja vikaan ku käyn nukkuu.
Riivaat mut hengiltä. Riistät elämän halun. Vittu, HANKI OMA ELÄMÄ ÄLÄKÄ VARASTA MUN!!

Et tiedä mitä on niellä paskaa 24/7.
Et tiedä mitä on vielä jaksaa taas herää peittämään pahaa oloo joka valtaa koko vartalos.
Ja paras osa päiväst on ku oot sammumas taas ojaan.


Et kiitos vaan. Romautit mun maailman. Teit mun kirkastuneesta elämästä taas kerran mustan.

Kusen hommia, ja oon kokoajan masentunu.
Oon pahan vallas ja ajatukset musertunu.
Kokoajan pahal päällä, kokoajan suutun.
Puhun susta paskaa, pian hulluksi muutun!


Luulin että voisin luottaa suhun, ja että siäki luotit muhun. Olin sokea, taas kerran. Mut opimpahan jotain.

Enkelin silmin helppo nähdä kaunis elämä.
Mut ilman sädekehää helppo saada veitsi selkäänsä.


Sain elämän haluni takasin, mut se oli vaa katoavaista. Veit sen mukanas.

Toivon et mun sydän,
lopettaa ton hakkaamisen, vois tehä hyvää.


Miks oon taas alkanu kelaa sua?!?

Tuun kai aina elään ikiomas maailmas,
jos taivas on musta ja aurinkoo vailla.