Ja tolla en todellakaan tarkoita mitään kouluun liittyvää, VIHAAN  koulua!! Joo, tiedän se on tärkeää tulevaisuudelle ja blaa blaa blaa...

Nyt tarkoitan sitä, että en haluaisi välttämättä niinkun ottaa kitaran soitto tunteja, vaikka niin oppisin kaikki oikeat tavat ja muuta, mutta en halua että soittoni on niinkun semmoista "täydellistä", niinkun esimerkiksi Noxin, koska hän käy tunneilla, ja sehän on vain hyvä. =)
Mutta sitä että minä rakastan opetella ne ITSE , siis että kopsaan nyt netistä tabluatuurit ja opettelen ne aivan itse omassa rauhassa, en minä voi opetella niitä jos joku on siinä vieressä, en vain voi!

Nyt osaan jo yhden biisin joten kuten kokonaan, ja yhdestä biisistä intron ja vähän muuta, enkä ole edes kovin kauaa soittanut... Enkä ole vielä kovin hyvä, mutta minusta on ihanaa soittaa kitaraa! <3

Soitan enemmän akustista, mutta sain tänään juuri sähkökitarankin, jota kokeilin, katsoo nyt miten sen kanssa menee... =D

Ja arvatkaa mihin minulla menisi niissä kitara tunneissa ehkä ensimmäiseksi hermo?
Kun pitäisi opetella semmoisia biisejä mistä ei itse pidä, ei minulla riittäisi mielen kiinto, oikeasti, ja jos joku asia ei minua kiinnosta, niin sitten se EI todellakaan kiinnosta!
Nyt on se hyvä puoli, että voin opetella kaikki biisit mitkä haluan, eli pelkästään Nirvanaa... <3

Niin, ja minulla ei ole mitään sitä vastaan että jotkut käy kitara tunneilla, päin vastoin, silloin oppii parhaiten eikä tule mitään virheitä, mitkä haittaavat soittoa, halusin vain kertoa että minulle tuo juttu ei varmaankaan sopisi... =)