Niin, minähän olen teiniangsti isolla A:lla, se oli varmaan arvattavissa...
Mutta menin sitten tekemään yhdelle pojalle lupauksen, etten ikinä enää angstaa, ja lopetan ne itsemurha puheet, se on luultavasti elämäni vaikein lupaus pitää...!!

Mutta se poika kertoi kuinka olen "ainutlaatuinen" ja "ihana" ja sanoi että jos lähden täältä hän lähtee mukana.
Kukaan ei ole koskaan sanonut minulle niin kauniisti kun hän eilen, siis tekstiviestejähän me lähettelimme, mutta silti, siellä sitten itkien ja täristen kirjoitin tekstareita...

En oikeasti osaa nyt kirjoittaa yhtään mitään viisasta, mutta ainekin se että OIKEASTI, ÄLKÄÄ VAIPUKO EPÄTOIVOON, MONILLA ON PALJON VAIKEAMPI TÄMÄ TYHMÄ TEINIVAIHE KUIN MINULLA, PUHUMINEN AUTTAA VAIKKA SE VOIKIN OLLA VAIKEAA!!

Kaikista ihmisitä vähiten maailmassa oisin koskaan uskonut hänen sanovan niin kauniisti minulle, tuntui kun en olisi elänyt omaa elämääni lainkaan, nyt vasta tajuan mikä onni minulle on sattunut kun tuo ihminen on elämässäni...

Ja sitäpaitsi... Minä tuota... Taidan rakastaa häntä...