No jooh, päätin nyt tulla jotain vääntämään tänne, kun en ole muutamaan päivään koneella käynyt.

Olin eilen serkkuni mökillä, ja menen tänään sinne yöksi, ihanaa! <3
Kovin monet ihmiset eivät taida mökkeilystä paljoakaan pitää, mutta meillä ei ole omaa mökkiä, ja minä rakastan varmaankin juuri sen takia mökkeilyä.

Ja eilen saldoni meni umpeen, ja se sapettaa minua kovasti, onneksi se aukeaa ensikuun puolella, eikä tätä kuuta ole enää montaa päivää jäljellä. =P

Olen soittanut kitaraa 19.5. lähtien, eikä tunnu yhtään että olisin soittanut sitä niinkin pitkään. Kitaran soitto vaikuttaa viimein siltä omalta harrastukselta, koska usein kaikki on lopahtanut tai muuta, joku tuossa kitaran soitossa vain kiehtoo... <3<3

Tässä juuri ennen kuin tulin tänne kirjustamaan, opettelin semmoisten videoitten avulla soittamaan tuota Nirvanan The Man who Sold the World biisiä, ihan hyvinhän se edistyy, osaan ainekin intron joka tosin on helppoakin helpompi, mutta osaan sen kuulemma paremmin kuin Ville, ja olen siitä HYVIN ylpeä... =D

Noh, tuo kitara möllöttää tuossa vieressä joten taidanpa nyt häippästä virittämään sen! =)